Operations Specialist Investment Administration bij een Vermogensbeheerder – Den Haag

Introductie

Jij functioneert het beste als er veel tegelijk gebeurt: schakelen tussen processen, mails en telefoontjes beantwoorden. Door jouw scherpe focus verlopen alle (deels geautomatiseerde) processen op rolletjes.


Organisatie

Het is een klein en flexibel professioneel team van 8 medewerkers (het team bestaat uit 1 supervisor en 7 medewerkers, die allemaal direct vallen onder de Manager Operations). Doordat het een klein team is, zijn de functies breed. De afwisseling die daarbij komt kijken had je waarschijnlijk al opgemerkt. Het geeft je ook de mogelijkheid om je te specialiseren in één of meer onderdelen.

Functie

De backoffice wordt jouw thuisbasis. Daar lopen alle processen voor de verschillende labels, waarvoor jij de beleggingsadministratie gaat uitvoeren. Denk aan de labels ‘Mijn Pensioen’, ‘BeFrank’ en ‘FitVermogen’. Al die processen houd je scherp in de gaten; je analyseert hoe alles verloopt, of er ergens uitval ontstaat en pakt zo’n incident direct aan. We hebben het over ruim 100 geautomatiseerde processen, dus dat vraagt interesse in IT en je enthousiasme om de IT hier aan de business te verbinden, zodat alles soepel doorloopt. Je mag zelfs query’s ontwikkelen: opdrachten in de database invoeren waardoor we nieuwe data kunnen verzamelen of acties kunnen uitvoeren. Ook de 1ste en/of 2de lijns klantenservice met alle bijbehorende rapportages voor de labels liggen op jouw bord. En mocht je dat nog niet afwisselend genoeg vinden, dan mag je ook nog deelnemen aan verschillende projecten. Kortom: afwisseling gegarandeerd!

Wat je gaat doen:

  • Kwaliteitsmanagement (Service Level Agreement en klanttevredenheid)
  • Backoffice werkzaamheden: orderproces, betalingen, kostenafrekening, rente-uitkering etc.
  • Handhaven van het compliance beleid
  • Aanleveren van verbetervoorstellen voor bestaande processen
  • Testen van nieuwe en aangepaste software, via de agile way of working

Functie-eisen

Wat je meebrengt:

Van nature heb je al interesse in IT. Je vindt het dan ook leuk om mee te denken over het optimaliseren van de verschillende processen. Je oog voor detail en nauwkeurigheid maken je de ideale persoon voor deze verantwoordelijke klus. Verder heb je:

  • Een bachelor in financiële richting en minimaal 3 jaar werkervaring in de financiële sector
  • Een ondernemend karakter, waardoor je onze processen en systemen snel leert kennen
  • Sterke communicatieve skills, met een scherp luisterend oor en inlevingsvermogen
  • Groot analytisch talent en ben je een kei in plannen en organiseren
  • Zin om 40 uur per week te knallen in deze uitdagende functie

Aanbod

Blijf je ontwikkelen:

De organisatie vindt het belangrijk dat jij je kunt blijven ontwikkelen. Ze geven je de ruimte en het vertrouwen om te groeien in je carrière en als mens. Ze helpen je hierbij met:

  • Volop training- en opleidingsmogelijkheden in ons Learning & Development Centre
  • Een groot (internationaal) netwerk van collega’s die graag hun kennis met je delen
  • De autonomie om je eigen ontwikkelroute te bepalen

Arbeidsvoorwaarden die bij jou passen:

Jij bent meer dan alleen een collega en dat snappen ze heel goed. Je hebt verschillende rollen in het leven en daar horen keuzes bij. Ze stellen je in staat arbeidsvoorwaarden te kiezen die voor jou belangrijk zijn, zoals het bijkopen van extra vakantiedagen. Ook (voorlopig online) sportlessen en thuiswerkvergoedingen voor internet en een goede werkplek horen daarbij. Daarnaast krijg je bij hun:

  • Salaris tussen € 2.650,- en € 3.750,- per maand o.b.v. 36 uur, afhankelijk van jouw kennis en ervaring
  • Collectieve pensioenregeling met een eigen bijdrage van slechts 6%
  • 194,4 verlofuren op basis van een werkweek van 36 uur (dat zijn 27 vakantiedagen bij een werkweek van 5 dagen) en één Diversiteitsdag
  • 13de maand en vakantiegeld wordt maandelijks uitbetaald bij je salaris
  • NS Business Card 2e klas, waarmee je 7 dagen per week onbeperkt kunt reizen. Reis je liever met eigen vervoer? Dan kun je de gemaakte zakelijke- en woon-werk kilometers declareren.

Inlichtingen

Dit kunnen wij als Statera voor jou betekenen:

  • Je kunt gebruik maken van ons uitgebreide netwerk en onze reputatie binnen de financiële sector;
  • We zitten bij de opdrachtgever aan tafel, daardoor kunnen we jou optimaal voorbereiden op een succesvolle sollicitatie;
  • Een sparringpartner om helder te krijgen wat jouw behoeftes en drijfveren zijn;

Sollicitatie

Demi Enthoven

M +31(0)6 23 02 93 12
E d.enthoven@statera-recruitment.nl

meer informatie over deze vacature via:
Demi Enthoven
d.enthoven@statera-recruitment.nl
Demi! Wat een prachtige Franse naam. Jammer van de betekenis. Want en Français betekent 'voor de helft'.  Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Want het mooie van Demi is dat ze juist helemaal niets voor de helft doet. Nooit snijdt ze de bocht af, nergens maakt ze zich makkelijk van af. Wat ze doet, doet ze goed. Werk je met Demi samen, zet je schrap. Ze haalt eruit wat erin zit: 100%.