Employee Journey Advisor – Amsterdam

Introductie

Heb jij ervaring in het HR werkveld? Werk jij het liefst in zelfsturende teams en heb jij ervaring in de salarisadministratie? Solliciteer dan direct als Employee Journey Advisor bij een internationale bank!

Organisatie

Je zal voor een mooie opdracht van een jaar worden ingezet bij een van onze opdrachtgevers, een toonaangevende bank in Amsterdam. Een mooie kans om ervaring op te doen bij een internationale bancaire instelling.

Functie

In je rol als Employee Journey Advisor kom je terecht in een team met ongeveer zeven collega’s. Met de andere teamleden ben je ervoor verantwoordelijk dat vragen en problemen van collega’s van A tot Z beantwoordt en oplost worden. Hierbij streef je ernaar dat dit in één keer wordt afgehandeld zonder overdrachtsmomenten naar HR-collega’s. Het gaat erom dat je zorgt dat de collega’s zich zo goed mogelijk geholpen voelen. Het heeft vooral als doel je collega’s te verrassen en de verwachtingen overtreffen. Niet alleen denken in standaard oplossingen, maar net een stapje extra zetten. Een echte ‘klik’ met de collega tot stand brengen, daar gaat het om!

  • Je beantwoordt vragen die via verschillende kanalen kunnen binnenkomen;
  • Je controleert, beoordeelt, fiatteert en verwerkt aanvragen, opdrachten, verzoeken, mutaties, transacties en diensten met bijbehorende correspondentie;
  • Je registreert, verwerkt en berekent gegevens in diverse systemen en zorgt voor eventuele archivering van bescheiden;
  • Je luistert naar de behoefte van de collega, zodat je daar waar mogelijk kunt verwijzen naar andere HR-producten waarmee de collega nog meer geholpen is;
  • Het contact leg je goed vast in systemen, zodat je alle processen op een goede manier doorloopt en dat je in je werk rekening houdt met geldende wet- en regelgeving, CAO en het Sociaal Plan;
  • Samen met je collega adviseurs ben je verantwoordelijk voor het delen en borgen van kennis en vaardigheden;
  • Je werkt op een agile manier in zelfsturende teams;

Functie-eisen

  • Minimaal 3 jaar ervaring in de salarisadministratie;
  • Minimaal MBO+/HBO+ werk denk niveau;
  • Ervaring met internationale payroll is een pré;
  • Ervaring in operationele omgeving in het HR werkveld;
  • Analytische vaardigheden;
  • Sterke communicatieve vaardigheden;
  • Leergierig, in staat om zelfstandig en in teamverband te werken en stressbestendig;
  • Je hebt kennis van end-to-end-processen en je bent je bewust van je rol in de employee journey.

Aanbod

Waarom werken bij Statera?

  • Een mooie opdracht voor 1 jaar, waarin je ervaring op kan doen bij een toonaangevende bank!;
  • Fulltime 36 uur;
  • Marktconform salaris – gebaseerd op diploma’s, (relevante) werkervaring en een benchmark t.o.v. collega’s.
  • Vakantiegeld;
  • Mooie opdrachten bij een van onze vele internationale opdrachtgevers;
  • Volledige reiskostenvergoeding;
  • Uitgebreide opleidings- en trainingsmogelijkheden (op maat);
  • Een jaarlijks Statera feest.

Inlichtingen

  • Heb je vragen of zou je een informeel contactmoment op prijs stellen om jouw carrièremogelijkheden met betrekking tot deze of andere functies te bespreken? Dit kunnen wij voor jou betekenen:
  • Je kunt gebruik maken van ons uitgebreide netwerk en onze reputatie binnen de financiële sector;
  • We zitten bij de opdrachtgever aan tafel, daardoor kunnen we jou optimaal voorbereiden op een succesvolle sollicitatie;
  • Een sparringpartner om helder te krijgen wat jouw behoeftes en drijfveren zijn;
  • Een carrière binnen Statera betekent het uitvoeren van mooie opdrachten bij aansprekende opdrachtgevers, goede arbeidsvoorwaarden, duidelijke en open communicatie, ruime mogelijkheden tot verdere persoonlijke ontwikkeling.

Sollicitatie

Nigel Miguel

T: 06 10 29 19 90

E: n.miguel@statera-recruitment.nl

meer informatie over deze vacature via:
Nigel Miguel
n.miguel@statera-recruitment.nl