Customer Journey Expert Tribe Payments – Amsterdam

Introductie

Heb jij ervaring met het verwerven van kaarten en alternatieve betalingsmethoden? Weet jij alles over wet- en regelgeving en ben jij zelfstandig en continu bezig met verbetering? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij zijn op zoek naar een Customer Journey Expert gespecialiseerd in Payments voor 36 uur per week bij een grootbank in Amsterdam.

Organisatie

Wholesale Banking Payments werkt volgens Agile-principes in zelforganiserende teams. Belangrijke aspecten bij deze manier van werken zijn een zelfstartende houding, flexibiliteit, continue ontwikkeling, continue verbetering, samenwerking binnen de squad en actieve en positieve samenwerking met andere squads. Binnen het domein Merchant Services werk je samen met Payvision aan de internationale Omnichannel Payments propositie. Je werkt het grootste deel van je tijd in een team binnen de agile organisatie van de bank om de missie van het team te realiseren. Deze positie is beschikbaar in het team Merchant Acquiring Services. Daarnaast ben je lid van een Chapter waar je je vakmanschap ontwikkelt als Customer Journey Expert.

Functie

Als Customer Journey Expert Tribe Payments ben je vooral bezig met de volgende werkzaamheden:

  • Je coördineert de implementaties van de diensten van de bank voor onze klanten, evenals de door de klant gevraagde wijzigingen;
  • Je past je ervaring toe in het ondersteunen bij het bedienen en verbeteren van de producten en diensten met een end-to-end mindset, inclusief de benodigde COPAF scope;
  • Je moet het volledige proces en de financiële stromen begrijpen die essentieel zijn voor de afwikkeling van kaarten om afwijkingen op te volgen;
  • Je coördineert en stuurt derde partijen aan, die belangrijke onderdelen van onze dienstverlening leveren en prioriteiten stellen;
  • Zorg voor veilige en vlekkeloze 24/7 operaties en, zo niet, beheer incidenten van oplossing tot preventie;
  • Verzeker de licentie om te opereren door te voldoen aan zowel de interne als externe regelgeving van de bank van toezichthouders en kaartsystemen;
  • Je bent in staat om oplossingen en processen te vereenvoudigen en het verhaal duidelijk te vertellen aan klanten, derden en collega’s.

Functie eisen

Als Customer Journey Expert Tribe Payments voldoe jij aan het volgende profiel:

  • Je hebt een Bachelor of Master diploma;
  • Minimaal 3-5 jaar ervaring binnen het Payments-domein van een bank;
  • Sterke communicatievaardigheden;
  • Gedegen kennis en ervaring met het verwerven van kaarten en alternatieve betalingsmethoden;
  • Ervaring met het werken in een Agile / Scrum team is een pre;
  • Hands-on en bereid om nauw samen te werken met de collega’s van de specialisten van Domestic Bank Nederland, Finance en Operations. Evenals met Payvision;
  • Je hebt analytisch vermogen en neemt beslissingen op basis van data en feiten;
  • Uitstekend in het Engels, Nederlands is een pre.

Ook beschik jij de volgende competenties:

  • Je bent proactief en hebt een natuurlijke drive om op tijd te handelen en resultaten te leveren;
  • Je bent een uitstekende teamspeler;
  • Je neemt initiatief, werkt accuraat, gestructureerd en gedisciplineerd en heb geduld en veerkracht om tegenslagen op te vangen;
  • Je Let goed op details, zonder het totaalbeeld te verliezen;
  • Je bent sterk zelforganiserend, pragmatisch en zoekt altijd naar mogelijkheden om het werk te verbeteren.

Aanbod

Je treedt in dienst bij Statera en wordt gedetacheerd bij een van onze opdrachtgevers. Het betreft een langdurige functie voor 2 maanden.

Wat betekent het voor jou om met / voor Statera te werken?

  • Mooie opdrachten bij een van onze vele opdrachtgevers binnen de financiële sector;
  • Marktconform salaris – gebaseerd op diploma’s, (relevante) werkervaring en een benchmark t.o.v. collega’s.
  • Vakantiegeld;
  • Verlofuren die flexibel op te nemen zijn;
  • Pensioenregeling via Stipp (vanaf 26 weken);
  • Volledige reiskostenvergoeding;
  • Uitgebreide opleidings- en trainingsmogelijkheden (op maat);
  • Een jaarlijks Statera feest.

Inlichtingen

Heb je vragen of zou je een informeel contactmoment op prijs stellen om jouw carrièremogelijkheden met betrekking tot deze of andere functies te bespreken? Dit kunnen wij voor jou betekenen:

  • Je kunt gebruik maken van ons uitgebreide netwerk en onze reputatie binnen de financiële sector;
  • We zitten bij de opdrachtgever aan tafel, daardoor kunnen we jou optimaal voorbereiden op een succesvolle sollicitatie;
  • Een sparringpartner om helder te krijgen wat jouw behoeftes en drijfveren zijn.
  • Een carrière binnen Statera betekent het uitvoeren van mooie opdrachten bij aansprekende opdrachtgevers, goede arbeidsvoorwaarden, duidelijke en open communicatie, ruime mogelijkheden tot verdere persoonlijke ontwikkeling

Sollicitatie

Riddick Oppong

M: +31(0)6 23 0293 12
E: r.oppong@statera-recruitment.nl.

meer informatie over deze vacature via:
Riddick Oppong
r.oppong@statera-recruitment.nl