Customer Journey Expert Instant Payments bij een grootbank – Amsterdam

Introductie

Als Customer Journey Experts ben je end-to-end verantwoordelijk voor het ontwikkelen, beheren, harmoniseren en uitfaseren van commerciële producten en diensten met het oog op het realiseren van een optimale klantbeleving.

Wij zijn op zoek naar een Customer Journey Expert in het betalingsdomein voor 36 uur per week bij een (groot)bank in Amsterdam.

Organisatie

Wholesale Banking Tribe Payments werkt conform Agile-principes in zelforganiserende teams. Belangrijke aspecten bij deze manier van werken zijn initiatief, flexibiliteit, continue ontwikkeling, continue verbetering, samenwerking en actieve en positieve samenwerking binnen je team en met andere teams. Binnen het verwerkingsgebied zijn we verantwoordelijk voor het kernassortiment van betalingsproducten, waaronder overschrijvingen (binnenlands en SEPA), internationale betalingen, automatische incasso’s (binnenlands en SEPA) en directe betalingen. Je werkt het grootste deel van je tijd in een multidisciplinair business- en IT-team om het gebied en het doel van het team te bereiken. Daarnaast ben je lid van een Chapter waar je aan je vakmanschap werkt.

Functie

Als Customer Journey Expert zal je voornamelijk bezig zijn met de volgende taken:

  • Je vertegenwoordigt de stem van de klant en concentreert je op het continu verbeteren van de reizen die we aanbieden om een ​​naadloze klantervaring te garanderen tijdens het volledige klanttraject, van pre-sales tot onboarding en beheren;
  • Je past je ervaring toe om de strategie van je product te bepalen in overeenstemming met marktontwikkelingen, regelgevende vereisten en klanttrajecten en vertaalt de strategie in duidelijke en innoverende oplossingen en acties;
  • Je bent verantwoordelijk voor de prestatie van je product in termen van beschikbaarheid, betrouwbaarheid, klanttevredenheid en met betrekking tot winstgevendheid de bijdrage aan het behalen van gedefinieerde C / I-doelstellingen;
  • Je bent verantwoordelijk voor het prioriteren en orkestreren van de uitvoering van wijzigingen binnen de verschillende onderdelen van de organisatie om de product roadmap deliverables te leveren volgens tijdlijnen;
  • Je bent verantwoordelijk voor het definiëren van het servicemodel rond het product en voor het orkestreren van de implementatie van de verschillende elementen om dit servicemodel te installeren;
  • Je werkt samen met belanghebbenden op het gebied van risico, Compliance en Juridische Zaken om ervoor te zorgen dat onze producten en diensten voldoen aan regelgeving en beleid.

Functie eisen

Als Customer Journey Expert voldoe jij aan het volgende profiel:

  • Bachelor of Master diploma / niveau;
  • Minimaal 3-5 jaar ervaring in een betalingsdomein;
  • Goed begrip van de behoeften van de klant, digitalisering en open bankieren, een brug slaan tussen IT en business;
  • Ervaring op het gebied van marketing, productmanagement, kanaal- en procesoptimalisatie;
  • Ervaring met het werken in een Agile / Scrum team als Product Owner is een pre;
  • Hands-on en bereid om nauw samen te werken met de Developers en Operations-specialisten.

Vaardigheden

  • Sterke communicatieve vaardigheden en uitstekende teamspeler;
  • Uitstekend in het Engels (werktaal), Nederlands is een pre.

Aanbod

Je treedt in dienst bij Statera en wordt gedetacheerd bij onze opdrachtgevers. Het betreft een dienstverband voor de lange termijn. Wij kijken naar de beste mogelijkheden voor jou en zullen dit met jou bespreken.

Wat betekent het voor jou om met / voor Statera te werken?

  • Mooie opdrachten bij een van onze vele opdrachtgevers binnen de financiële sector;
  • Marktconform salaris – gebaseerd op diploma’s, (relevante) werkervaring en een benchmark t.o.v. collega’s.
  • Vakantiegeld;Verlofuren die flexibel op te nemen zijn;
  • Pensioenregeling via Stipp (vanaf 26 weken);
  • Volledige reiskostenvergoeding;Uitgebreide opleidings- en trainingsmogelijkheden (op maat);
  • Een jaarlijks Statera feest.

Inlichtingen

Heb je vragen of zou je een informeel contactmoment op prijs stellen om jouw carrièremogelijkheden met betrekking tot deze of andere functies te bespreken? Dit kunnen wij voor jou betekenen:

  • Je kunt gebruik maken van ons uitgebreide netwerk en onze reputatie binnen de financiële sector;
  • We zitten bij de opdrachtgever aan tafel, daardoor kunnen we jou optimaal voorbereiden op een succesvolle sollicitatie;
  • Een sparringpartner om helder te krijgen wat jouw behoeftes en drijfveren zijn.
  • Een carrière binnen Statera betekent het uitvoeren van mooie opdrachten bij aansprekende opdrachtgevers, goede arbeidsvoorwaarden, duidelijke en open communicatie, ruime mogelijkheden tot verdere persoonlijke ontwikkeling.

Sollicitatie

Riddick Oppong

M: +31(0)6 23 0293 12
E: r.oppong@statera-recruitment.nl

meer informatie over deze vacature via:
Riddick Oppong
r.oppong@statera-recruitment.nl