Communicatie Adviseur – Den Haag

Introductie

Ben je sterk in het bedenken van communicatiestrategieën en marketingcampagnes? Solliciteer dan direct als Communicatie Adviseur bij een toonaangevende bank in Den Haag!

Organisatie

Voor een dynamische bank in Den Haag zijn wij opzoek naar Communicatie Adviseur. Het gaat om een levendige bank waar er veel mogelijkheden voor je zijn. De bank staat met beide benen op de grond, met deze instelling veranderen ze muren en deuren en ontstaan er nieuwe mogelijkheden. Met dit frisse optimisme benaderen ze ook hun klanten. Binnen de bank is ieders mening welkom en iedereen benaderbaar. Je wordt begroet met een glimlach en je kunt rekenen op 100% aandacht. Medewerkers herkennen zich namelijk in de persoon die de klant is: ondernemend en optimistisch!


Functie

In jouw rol als Communicatie Adviseur ben je verantwoordelijk voor het opzetten van een duidelijke communicatiestrategie voor de verschillende afdelingen van de bank. Je krijgt de creatieve vrijheid om de strategie te bedenken, positioneren en uit te voeren. Ook bepaal je hoe er gecommuniceerd gaat worden met de stakeholders en je bent de schakel tussen de bank en de media bureaus. Door jouw toffe campagnes trigger je nieuwe mensen om in aanraking te komen met de bank en haar producten!

Functie-eisen

  • Het aansturen van media en content bureaus;
  • 3 tot 7 jaar relevante werkervaring;
  • Communicatiestrategie opzetten, implementeren, evalueren en optimaliseren;
  • Een duidelijke positionering per label bepalen en uitvoeren;
  • Doorvertaling van de strategie naar de communicatiekalender en uitvoering;
  • Bedenken & coördineren van campagnes in samenwerking met de interne en externe marketing bureaus;
  • Up-to-date houden van alle digitale communicatie kanalen (website, nieuwsbrieven, whatsapp, podcast, social media, etc.);
  • Ondersteunen en adviseren van marketeers en sales over de communicatie richting de eindklanten (B2C) en de aangesloten hypotheek adviseurs (B2B);
  • Bijdragen aan de gezellige sfeer op de afdeling.

Aanbod

Waarom werken bij Statera?

  • Een mooie opdracht waarin je direct bij de opdrachtgever aan de slag gaat!;
  • Fulltime 32-40 uur;
  • Marktconform salaris – gebaseerd op diploma’s, (relevante) werkervaring en een benchmark t.o.v. collega’s.
  • Vakantiegeld;
  • Mooie opdrachten bij een van onze vele internationale opdrachtgevers;
  • Volledige reiskostenvergoeding;
  • Uitgebreide opleidings- en trainingsmogelijkheden (op maat);
  • Een jaarlijks Statera feest.

Inlichtingen

Heb je vragen of zou je een informeel contactmoment op prijs stellen om jouw carrièremogelijkheden met betrekking tot deze of andere functies te bespreken? Dit kunnen wij voor jou betekenen:

  • Je kunt gebruik maken van ons uitgebreide netwerk en onze reputatie binnen de financiële sector;
  • We zitten bij de opdrachtgever aan tafel, daardoor kunnen we jou optimaal voorbereiden op een succesvolle sollicitatie;
  • Een sparringpartner om helder te krijgen wat jouw behoeftes en drijfveren zijn;
  • Een carrière binnen Statera betekent het uitvoeren van mooie opdrachten bij aansprekende opdrachtgevers, goede arbeidsvoorwaarden, duidelijke en open communicatie, ruime mogelijkheden tot verdere persoonlijke ontwikkeling.

Sollicitatie

Nigel Miguel

T: 06 10 29 19 90

E: n.miguel@statera-recruitment.nl

meer informatie over deze vacature via:
Nigel Miguel
n.miguel@statera-recruitment.nl