Business Support Specialist – Rotterdam

Introductie

Wil jij graag de volgende stap zetten in je carrière bij een internationaal bedrijf? Ben je proactief, accuraat en communicatie vaardig? Solliciteer direct op de functie als Business Support Specialist bij een multinational in Rotterdam!

Organisatie

Onze klant is een toonaangevende multinational in Rotterdam waar hun EMEA-hoofdkantoor gevestigd is. Als Business Support specialist ben jij de schakel tussen de Marketing, Product Management en Sales team.

Functie

In je rol als Business Support Specialist ondersteun je de Marketing en Product Management team voor Adhesives, Additives & Functional Products (AFP). Jij beschikt over goede mensen kennis, dit is noodzakelijk om te kunnen werken en schakelen met collega’s die zich ook in het buitenland bevinden. Je krijgt energie van het werken in teams en een dynamische omgeving en ondersteunt het team als Administratief Assistent.

Wat ga je doen?

  • Het beheren van de planning en agenda van de Product Director en Marketing Director door het regelen van afspraken,vergaderingen, reizen en conference calls;
  • Ondersteuning van het Product & Marketing Team bij het opstellen van agenda’s, notulen van vergaderingen, actiepunten en gerelateerde projecten;
  • Ondersteuning van het Product & Marketing Team door het verzamelen en bewerken van de maandelijkse rapportages, tracking en het bijwerken van belangrijke statistieken en het gebruik van SharePoint;
  • Onderhouden van follow-up systeem voor dagelijkse vergaderingen, workshops, agenda’s, deadlines;
  • Het bieden van administratieve ondersteuning voor Product Director en Marketing Director, Adhesives, AFP;
  • Het verwerken van Outlook-e-mail, het plaatsen van vergaderingen, het identificeren en afhandelen van actie-items en vervaldatums, en reageren voor Product & Marketing management waar nodig;
  • Samenwerken met andere AFP-beheerders en back-upondersteuning bieden wanneer dat nodig is.

Functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift is een must;
  • 3-5 jaar ervaring met administratief werk;
  • Bekend met het Office pakket: Outlook, SharePoint, Microsoft Word, Excel en PowerPoint;
  • Zelfstandig en accuraat te werk kunnen gaan;
  • Prioriteiten vaststellen en kunnen werken in een snel en deadline gedreven organisatie;
  • Flexibel zijn in werktijden en dagen.

Aanbod

Waarom werken bij Statera?

  • Een mooie opdracht voor 7 maanden, met optie tot verlenging en kans op indiensttreding bij de opdrachtgever!
  • Marktconform salaris – gebaseerd op diploma’s, (relevante) werkervaring en een benchmark t.o.v. collega’s.
  • Vakantiegeld;
  • Mooie opdrachten bij een van onze vele internationale opdrachtgevers;
  • Volledige reiskostenvergoeding;
  • Uitgebreide opleidings- en trainingsmogelijkheden (op maat);
  • Een jaarlijks Statera feest.

Inlichtingen

Heb je vragen of zou je een informeel contactmoment op prijs stellen om jouw carrièremogelijkheden met betrekking tot deze of andere functies te bespreken? Dit kunnen wij voor jou betekenen:

  • Je kunt gebruik maken van ons uitgebreide netwerk en onze reputatie binnen de financiële sector;
  • We zitten bij de opdrachtgever aan tafel, daardoor kunnen we jou optimaal voorbereiden op een succesvolle sollicitatie;
  • Een sparringpartner om helder te krijgen wat jouw behoeftes en drijfveren zijn;
  • Een carrière binnen Statera betekent het uitvoeren van mooie opdrachten bij aansprekende opdrachtgevers, goede arbeidsvoorwaarden, duidelijke en open communicatie, ruime mogelijkheden tot verdere persoonlijke ontwikkeling.

Sollicitatie

Nigel Miguel

T: 06 10 29 19 90

E: n.miguel@statera-recruitment.nl

meer informatie over deze vacature via:
Nigel Miguel
n.miguel@statera-recruitment.nl